Sunday, July 31, 2011

Ratatouille!



This one was fun but a headache as i got distracted when i was baking it, consequently forgetting half the eggs! Not such a good idea considering cake is already crumbly and temperamental….i didn’t realise my mistake until I had made the chef’s hat (with more difficulty than normal), left it to sit and found it splitting the fondant and irreparable...needless to say I started the whole process again and then realised. I don’t expect I will forget the eggs again!

Questa era divertente ma un po lungo siccome mi sono distratta mentre mischiavo la torta, dimenticando la metà delle uova! Non una buona idea considerando che torta è già friabile e capricciosa….non mi sono accorta del mio errore finche avevo fatto il cappello del cuoco (con più difficoltà che normale), l’ho lasciato per un po e torno che spacca il fondant ed era irreparabile …ho iniziato ancora l'intero processo ed allora mi sono accorta del sbaglio. Non credo che dimentichi ancora le uova!


No comments:

Post a Comment